Veilig online betalen
 GRATIS levering vanaf 75€
 Leveringen in België en Nederland
 Hulp nodig? info@meneersnor.be

Veelgestelde vragen

Bestellen

Is ieder artikel voorradig?

Normaal wel. Indien u meer items ingeeft dan voorradig is, krijgt u daarvan meteen melding.

Wat als een artikel niet meer voorradig is?

Stuur ons een mailtje en wij gaan na of we het artikel nog kunnen bestellen voor u.

Kan mijn bestelling op een ander adres worden afgeleverd?

Ja, dat is zeker mogelijk. U dient naast het registratieadres eveneens een leveradres in te vullen wanneer u de bestelmodus doorloopt.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen nadat ik mijn bevestigingmail ontving?

U dient ons hiervoor zo snel mogelijk een mailtje te sturen zodat wij dit voor de verzending nog pogen recht te zetten voor u.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?

Indien u alle stappen correct heeft doorlopen, werd uw bestelling geregistreerd. Check naast uw mailbox ook uw spam. Indien u niks terugvindt, dient u ons zo snel mogelijk een email te sturen zodat wij dit kunnen nazien voor u. 

Betalen

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

U kan betalen via Maestro, Bancontact, Mastercard of Visa. Dit gebeurt steeds via een beveiligde site.

Hoe zijn de prijzen weergegeven?

Bij elk artikel wordt de prijs inclusief btw weergegeven. De leveringskosten zijn niet meegerekend.

Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?

Wij maken gebruik van de service van Bpost voor onze verzendingen.

De portkost is 4,5 euro (bij bestellingen boven de 75 euro zijn de verzendkosten gratis) voor verzendingen binnen België.

De portkost is 6,95 euro (bij bestellingen boven de 75 euro zijn de verzendkosten gratis) voor verzendingen binnen Nederland.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Dit is uitzonderlijk en in onderling overleg mogelijk mits voorafgaande email aan info@meneersnor.be.

Verstuurt Meneer Snor internationaal?

Wij versturen hoofdzakelijk in België en Nederland. Versturen naar het andere landen kan, maar daarvoor dient u Meneer Snor eerst een email te sturen om zo een duidelijk beeld te hebben van de portkost.

Kan ik mijn bestelling ontvangen als ik overdag niet thuis ben?

Een pakket wordt slechts één maal ter levering aangeboden. Indien het pakket niet geleverd kan worden bij die aanbieding, wordt een bericht achtergelaten op het door de afzender vermelde adres. Het pakket wordt vervolgens gedurende 15 dagen (dag van aanbieding niet meegerekend) ter beschikking gehouden op het adres dat op het bericht vermeld staat.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Na ontvangst van uw online betaling moet u ongeveer 3 werkdagen bijtellen voor u uw pakje ontvangt. Contacteer ons aub wanneer u 8 werkdagen na uw betalingsbevestiging nog niks heeft ontvangen in uw bus!

Kan ik mijn bestelling opvolgen via een trackingsysteem?

Dit is niet mogelijk.

Wat gebeurt er als een pakje verloren gaat?

Gelieve ons hiervoor meteen te contacteren indien u na 8 werkdagen niks heeft ontvangen. Wij onderzoeken wat er gebeurd is met je bestelling en nemen de nodige maatregelen om tot een oplossing te komen.

Wat als er een probleem is met mijn bestelling?

Dit ervaren wij zelden maar mocht het toch gebeuren, dan dient u ons conform de algemene voorwaarden hiervan op de hoogte te brengen.

Retour

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Om dit recht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring per e-mail op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen.

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u het product fysiek in bezit heeft genomen. Om deze termijn na te leven, volstaat het om uw herroeping te verzenden voordat de termijn is verstreken.

Onverwijld en uiterlijk binnen 14 dagen nadat wij van uw beslissing in kennis werden gesteld, zullen wij de betaalde prijs exclusief leveringskosten terugbetalen per bankoverschrijving op een door u opgegeven Belgisch rekeningnummer. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de producten hebben teruggekregen.

U dient het product onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u uw beslissing de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, terug te zenden naar Meneer Snor, Leiestraat 51, 8940 Wervik, België. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. Wij zullen de kosten van het terugzenden niet voor onze rekening nemen.

Tijdens de eerste 14 dagen na de levering verwachten wij dat u zorgvuldig omgaat met de producten en de verpakking. U mag de producten enkel in die mate uitpakken of gebruiken als nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. Indien de kwaliteit van de producten wordt geschaad, behoudt Meneer Snor zich het recht voor om van u een schadevergoeding te eisen voor elk waardeverlies. De teruggestuurde producten moeten voorzien van de originele labels en verpakking.

Heeft u nog vragen?

Stuur ons een mailtje. Wij sturen ons antwoord!